Turkuvaz Medya Grubu

Vikipedi, özgür ansiklopedi
Şuraya atla: kullan, ara
Turkuvaz Medya Grubu'nun logosu

Turkuvaz Radyo Televizyon Gazetecilik ve Yayıncılık A.Ş., medya sektöründe faaliyet gösteren şirketdir.

Eski imtiyaz sahibi Ahmet Çalık, 5 Aralık 2007 tarihinde TMSF tarafından gerçekleşen ihalede eskiden Ciner Holding'e bağlı olan Merkez Medya Grubu'nu 1,1 milyar dolar'a sahip satın aldı.

Bunun sonucunda atv, a Haber, Yeni Asır TV, Minika adlı televizyon kanalları, Radyo Turkuvaz, Romantik Radyo adlı radyo istasyonları, Sabah, Takvim, Yeni Asır ve Pas Fotomaç adlı gazeteler, Bebeğim ve Biz, Sinema, Sofra, Home Art, Şamdan Plus, Yeni Aktüel, Para (dergi), Hülya (dergi), Global Enerji, Transport, Hukuki Perspektifler adlı dergiler, Cafe Ruj, Teknokulis adlı web siteleri ve Turkuvaz Dağıtım artık tüm hak ve varlıklarıyla Turkuvaz A.Ş. bünyesine geçmiştir.

2013 yılı Aralık ayında Türkiye'de faliyet gösteren işadamlarınca Ahmet Çalık' tan satın alındı. Halen imtiyaz sahibi bilinmemektedir.

Bünyesindeki medya kuruluşları[değiştir | kaynağı değiştir]

Gazeteler[değiştir | kaynağı değiştir]

Televizyonlar[değiştir | kaynağı değiştir]

Dergiler[değiştir | kaynağı değiştir]

  • Bebeğim ve Biz
  • China Today
  • Cosmopolitan
  • Cosmopolitan Bride
  • Esquire
  • Forbes Türkiye
  • Harper's Bazaar
  • HomeArt
  • House Beautiful
  • Lacivert
  • Otohaber
  • Para
  • Sofra
  • Şamdan Plus

Radyolar[değiştir | kaynağı değiştir]

İnternet Medyası[değiştir | kaynağı değiştir]

  • Teknokulis.com
  • caferuj.com
  • aktuel.com.tr

Dış bağlantılar[değiştir | kaynağı değiştir]