İçeriğe atla

Daily Mirror: Revizyonlar arasındaki fark

Khutuck Bot (k - m - e) tarafından yapılan değişiklik geri alınıyor.
[kontrol edilmemiş revizyon][kontrol edilmiş revizyon]
k (Bot: Kozmetik değişiklikler)
(Khutuck Bot (k - m - e) tarafından yapılan değişiklik geri alınıyor.)
The '''''Daily Mirror''''', [[Birleşik Krallık]]'ta [[tabloid]] olarak yayımlanan günlük [[gazete]].
 
Daily Mirror, [[2 Kasım]] [[1903]] tarihinde ''Alfred Harmsworth'' (1865-1922) tarafından yayın hayatına sokuldu. Önceleri sadece kadınlara yönelik içerikle yayınlanan gazete başarı sağlayamayınca [[1904]] yılında ''Daily Illustrated Mirror'' adıyla daha çok resimlerden faydalanan bir yapıyla devam etti. Ancak bu da uzun sürmedi ve aynı yıl tekrar ''The Daily Mirror'' ismine dönüldü. Genel gazete içeriğine dönülünce satışlar arttı. Gazetenin kontrolünün Harold Harmsworth'un eline geçmesiyle 1930 yılında 1 milyon kopyadan fazla sattı ve Birleşik Krallık'ın en çok sirkülasyona sahip üçüncü gazetesi oldu. 1963 yılında sadece pazar günleri çıkan kardeş gazete ''The Sunday Mirror'' yayın hayatına başladı.
 
[[Londra]] merkezli gazete [[İşçi Partisi (Britanya)|İşçi Partisi]]'ne [[1945]] yılından bu yana destek vermektedir. Editörlüğünü Richard Wallace'ın yaptığı gazetenin sahibi 1999 yılında kurulan Trinity Mirror basın grubudur.
 
== Dış bağlantılar ==
* [http://www.mirror.co.uk/ Daily Mirror Online]''
 
 
<!---kategoriler--->
<!---diğer diller--->
 
[[Kategori:Birleşik Krallık gazeteleri]]
[[Kategori:İngilizce gazeteler]]
[[Kategori:1903'te kurulan yayınlar]]
 
<!---diğer diller--->
 
[[ar:دايلي ميرور]]
1.333.128

düzenleme