Ciner Yayın Holding

Vikipedi, özgür ansiklopedi
(TürkÇ TV sayfasından yönlendirildi)
Ciner Yayın Holding
Tür Medya
Kuruluş 14 Eylül 2007
Kurucu Turgay Ciner
Genel merkezi
İstanbul
,
Kilit kişiler Turgay Ciner, Fatih Saraç
Sahibi Ciner Grubu
Website Ciner Yayın Holding

Ciner Yayın Holding, 14 Eylül 2007 tarihinde Ciner Grubu bünyesinde kurulmuş ve gazete, dergi, kitap, radyo ve televizyon yayıncılık, yapımcılık, basım, dijital medya, dağıtım, perakende ve alternatif telekom alanlarında faaliyet gösteren bir şirkettir.

Bünyesinde Show TV, Show Türk, Show Max, Haberturk.com, Habertürk Radyo, Habertürk TV, Habertürk ve Bloomberg HT adlı medya yayın organları ve Bloomberg TV, Newsweek, FHM, Marie Claire Maison, Marie Claire, Food and Travel, GEO, Mother and Baby adlı dergiler bulunmaktadır.

Bünyesindeki medya kuruluşları[değiştir | kaynağı değiştir]

Gazete[değiştir | kaynağı değiştir]

Televizyon[değiştir | kaynağı değiştir]

  • 2002-2006: Yeni TV (Dinç Bilgin'den satın aldı.)
  • 2000-2001 :atv (Dinç Bilgin'den satın aldı sonra geri verdi, sonra tekrar geri aldı, Mehmet Emin Karamehmet ve Murat Vargı ile ortak olmuştur.)
  • 2000-2001: atv Avrupa (Dinç Bilgin'den satın aldı sonra geri verdi, sonra tekrar geri aldı, Mehmet Emin Karamehmet ve Murat Vargı ile ortak olmuştur.)
  • 2000-2001: Kiss TV (Dinç Bilgin'den satın aldı sonra geri verdi, sonra tekrar geri aldı, Mehmet Emin Karamehmet ve Murat Vargı ile ortak olmuştur.)
  • 2000-2001: Yeni TV (Dinç Bilgin'den satın aldı sonra geri verdi, sonra tekrar geri aldı, Mehmet Emin Karamehmet ve Murat Vargı ile ortak olmuştur.)
  • 2002-2003: Kiss TV (Dinç Bilgin'den satin aldı.)
  • 2003: MTV
  • 2003-2004: 10 TV
  • 2004-2005: Merkez TV
  • 2002-2007: atv (Dinç Bilgin'den satın aldı, TMSF tarafından el konuldu.)
  • 2002-2007: atv Avrupa (Dinç Bilgin'den satın aldı, TMSF tarafından el konuldu.)
  • 2004-2007: TürkÇ TV (TMSF tarafından el konuldu.) TürkÇ TV, bir müzik kanalı. 2004'te yayına başlayan kanal Türksat 3A uydusu, tivibu, Teledünya ve 23 Ağustos 2009'a kadar KabloTV'den izlenebilmiştir. 2011 yılında kapanmış ve kanalın frekansında Irmak TV isimli kanal test yayınına başlamıştır. İlk olarak Dinç Bilgin'e ait olan Merkez Medya Grubu tarafından 1998 yılında Prima TV adıyla kuruldu. Ocak 2000'de adını Kiss TV olarak, 2003 yılında ise M TV (Merkez TV) olarak değiştirdi. Aynı yıl içerisinde adını 10 TV olarak değiştiren kanal, 2004'te ise bugünkü adı olan TürkÇ TV ismini almıştır. Daha sonra ismini Kanal 1 olarak değiştirecek olan M TV ise farklı bir frekanstan yayın yapmaya devam etmiştir. Kanala bir dönem TMSF el koymuştur. Daha sonra yapılan ilk ihalede Palmiye Yayıncılık A.Ş. 8,5 milyon TL karşılığında kanalı satın almıştır. Ancak ücreti zamanında ödeyemeyince ihale iptal edilmiş ve bu ihalenin ardından yapılan yeni ihaleyi Ciner Holding yönetimine geçen Merkez Medya Grubu kazanarak kanalı tekrar bünyesine katmıştır. 1 Ocak 2007 yılında kanalın içeriği ve logosu yenilenmiştir. Aynı yıl TMSF'nin Merkez Medya Grubu'na bağlı olan tüm kuruluşlara el koymasıyla beraber kanal TMSF'nin eline geçmiştir. Ardından bu gruba bağlı olan birçok kuruluş Turkuvaz Medya Grubuna satılmasına karşın, TürkÇ TV TMSF'nin elinde kalmıştır.
  • 2005-2007, 2007-2010: Kanal 1 (TMSF tarafından el konuldu, daha sonra iade edildi.)
  • 2007-: Habertürk TV
  • 2010-: Bloomberg HT
  • (2013-2014) (2014-2015): Show Max (TMSF'den satın aldı, TMSF tarafından geri alındı.) (TMSF ile yapılan görüşmeler sonucunda TMSF tarafından geri verildi.)
  • (2013-2014) (2014-2015): Show TV (TMSF'den satın aldı, TMSF tarafından geri alındı.) (TMSF ile yapılan görüşmeler sonucunda TMSF tarafından geri verildi.)
  • (2013-2014) (2014-2015): Show Türk (TMSF'den satın aldı, TMSF tarafından geri alındı.) (TMSF ile yapılan görüşmeler sonucunda TMSF tarafından geri verildi.)
  • 2015-2016: HT 7/24 Spor (Gürbüz Çapan'dan satın aldı.)

Gürbüz Çapan tarafından 15 Ocak 2013 yılında Kanal 7/24 adıyla kurulmuş, Ağustos 2015'te Ciner Yayın Holding tarafından satın almıştır. 3 Eylül 2015 tarihinde adını HT 7/24 Spor olarak değiştirmiştir. Kanal, 2 Şubat 2016 tarihinde yayın hayatına son vermiştir.

Programları[değiştir | kaynağı değiştir]

  • 2014-:İddia Merkezi
  • 2014-:İddia Hattı
  • 2014-:İddaa'lı Bakış
  • 2014-:Spor Sayfası
  • 2015-:Futbol Merkezi
  • 2015-:Basket Plus
  • 2014-:1-0-2
  • 2015-:Futbola Bakış
  • 2015-:Eurozone
  • 2015-:Futbolig
  • 2015-:Orta Saha
  • 2015-:İzleyici Hattı
  • 2015-:Spor Kulübü
  • 2014-:ScoreBoard
  • 2015-:6 Adam

Radyo[değiştir | kaynağı değiştir]

Kaynakça[değiştir | kaynağı değiştir]