In Touch Weekly

Vikipedi, özgür ansiklopedi
Gezinti kısmına atla Arama kısmına atla
In Touch Weekly
In Touch Weekly kapak.png
Genel Yayın Yönetmeni David Perel
Kategoriler Tabloid / Dedikodu
Sıklık Haftalık
Tiraj 595,614[1]
Kuruluş yılı 2002
Şirket Bauer Medya Grubu
Ülke Amerika Birleşik Devletleri
Yer Englewood Cliffs, New Jersey
Dil İngilizce
Website intouchweekly.com
ISSN 1540-8280

In Touch Weekly, Amerikan ünlüler hakkında dedikodu dergisidir. Dergi, ünlülerin güzellik, moda, haber,ilişki ve hayat stillerine odaklanmıştır ve genç bir okuyucu kitlesi elde etmek için yönelimler yapmaktadır. Ayrıca marketteki diğer dergilere nazaran daha ucuz olması okuyucularındergiyi almasını teşvik etmektedir.

Tarihi ve Profili[değiştir | kaynağı değiştir]

Dergi Bauer Medya Grubu tarafından 2002 senesinde yayımlandı.[2] Başlangıcından 2010'a kadar Richard Spencer derginin editörüydü.

Dergi, yine haftalık dedikodu dergisi olan kardeş dergisi Life & Style Weekly ile aynı yayımcıya sahiptir. "In Touch" daha çokünlülerin dedikodusuna odaklanırken Life & Style daha çok okuyucularına ünlülerin güzellik ve moda hakkındaki eylemlerini kendi hayatlarına sokması için öneriler sunmaktadır.

18 Eylül 2006'da Anna Nicole Smith'in oğlu Daniel Wayne Smith'in ölümü ile birlikte Getty Images onun yaşarken çekilmiş son fotoğrafları olan annesinin başucundaki fotoğraflarını In Touch Weekly ve Entertainment Tonight'a 650,000 dolara sattı.

21 Mayıs 2015'te 19 Kids and Counting adlı televizyon şovunda oynayan Josh Duggar hakkında bir polis rapporu yayımladı. Rapor Josh 18 yaşındayen, yani 2006 senesinde, yazılmıştı ve Josh 14 yaşındayken, 2002, kız kardeşlerine ve bazıkızlara yaptığı taciz hakkındaydı. Josh'a gözaltı kararı çıkmamıştı. Dergi bu raporu yayımladığı için eleştirilse de Springdale, Arkansas'dan şehir avukatları ve uzmanlar soruşturma sırasında Josh'un 18 yaşında olduğunu, raporda reşit olmayanların isimlerinin yazıldığını ve Arkansas Bilgi Özgürlüğü Aktı'na uygun olduğunu söyledi.[3][4][5][6][7][8][9]

Websitesine göre In Touch Weekly, 2010'dan itibaren 2.99 dolara satılamktadır. Bu fiyat rekabet halinde olduğu US Weekly ve Star Magazine'e göre 50 sent daha azdır.

Kaynakça[değiştir | kaynağı değiştir]

  1. ^ "eCirc for Consumer Magazines". Alliance for Audited Media. 30 Haziran 2012. 23 Ocak 2017 tarihinde kaynağından arşivlendi. Erişim tarihi: 2 Aralık 2012. 
  2. ^ David Carr (25 Ekim 2004). "A Down-Market Publisher Dresses Up". The New York Times. Erişim tarihi: 25 Temmuz 2015. 
  3. ^ "Judge orders Josh Duggar's record destroyed". Chicago Tribune. 22 Mayıs 2015. 7 Haziran 2015 tarihinde kaynağından arşivlendi. Erişim tarihi: 7 Haziran 2015. 
  4. ^ "Release of Josh Duggar's Police Report Raises New Legal Questions". Fox News. 2 Haziran 2015. 7 Haziran 2015 tarihinde kaynağından arşivlendi. Erişim tarihi: 4 Haziran 2015. 
  5. ^ Henry, Larry (24 Mayıs 2014). "Senator: Springdale Police Chief Should Be Fired Over Child Sex-Crime Report". 5 News. 7 Haziran 2015 tarihinde kaynağından arşivlendi. Erişim tarihi: 4 Haziran 2015. 
  6. ^ Chasner, Jessica (26 Mayıs 2015). "Bart Hester, Arkansas lawmaker, wants police chief fired over release of Josh Duggar report". The Washington Times. 1 Haziran 2015 tarihinde kaynağından arşivlendi. Erişim tarihi: 4 Haziran 2015. 
  7. ^ "City Of Springdale Responds To Josh Duggar Sexual Molestation Accusations". 5 News. 4 Haziran 2015. 5 Haziran 2015 tarihinde kaynağından arşivlendi. Erişim tarihi: 5 Haziran 2015. 
  8. ^ Helsel, Phil (5 Haziran 2015). "Josh Duggar Molestation Scandal: City Defends Release of Record". NBC News. 5 Haziran 2015 tarihinde kaynağından arşivlendi. Erişim tarihi: 5 Haziran 2015. 
  9. ^ Brittain, Amy (5 Haziran 2015). "Here's why releasing Josh Duggar's records was probably not illegal". The Washington Post. 17 Temmuz 2016 tarihinde kaynağından arşivlendi. Erişim tarihi: 14 Temmuz 2017. 

Dış bağlantılar[değiştir | kaynağı değiştir]