Hayatın Sesi TV

Vikipedi, özgür ansiklopedi
Pragdon (mesaj | katkılar) tarafından oluşturulmuş 01.00, 24 Kasım 2016 tarihli sürüm
Gezinti kısmına atla Arama kısmına atla
Hayatın Sesi TV
Tam adı Hayatın Sesi Televizyonu
Kuruluş 3 Aralık 2007
Kapanış 29 Eylül 2016
Slogan Milyonerlerin değil, milyonların televizyonu
Dili Türkçe
Yayın alanı Türkiye, Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Kafkaslar
Genel merkez İstanbul
Websitesi Hayatın Sesi TV[ölü/kırık bağlantı]
İzlenebilirlik
Uydu yayını
Türksat 3A 12523 V 22500 2/3

Hayatın Sesi TV, 21 Mart 2007[1] yılından, 29 Eylül 2016 yılına kadar yayın yapan bir televizyon kanalıydı. Haber, aktüalite, politika ve kültür ağırlıklı bir yayın içeriğine sahipti. Türksat 3A uydusu üzerinden Türkiye, Avrupa, Kuzey Afrika, Ortadoğu, Kafkaslar gibi geniş bir coğrafyada izlenebilmekteydi. Ayrıca internet sitesinden de canlı olarak izlenebilmekteydi.

29 Eylül 2016'da, 15 Temmuz askerî darbe girişimi sonrası ilan edilen olağanüstü hâl kapsamında çıkarılan kanun hükmünde kararname ile Hayatın Sesi TV ile birlikte 12 televizyon kanalı ve 11 radyo kanalı kapatıldı. Gerekçe olarak "milli güvenliği tehdit eden yapı, oluşum ve gruplar ile terör örgütlerine aidiyeti belirlenen kanallar" ifadesi kullanıldı.[2] Kapatma kararı, özellikle sosyalist, sol çevrenin protestolarına neden olurken "Türkiye'nin demokratik güçlerinin sesini duyuran kanallar hedef alınıyor. Sol, sosyalist ve emekçilerin kanalları kapatılıyor." söylemlerinin dillendirilmesine neden oldu.[3]

Programlar

  • Körfezden Notlar
  • Bilim ve Toplum
  • Karaborsa
  • Ekmek ve Gül
  • Fırat'ta Hayat
  • Hayat'ın Günlüğü
  • Çandiyar
  • Yaşamda Adım Adım
  • Sıfıraltı
  • Çepeçevre Yaşam
  • Emek Forum
  • Genç Hayat
  • Sağlıklı Günler
  • Avrupa'da Hayat
  • Artı Eksi 7 Londra
  • Dünyanın Sokakları
  • Adem Olan Anlar
  • Ninnilerin Göçü

Kaynakça

  1. ^ "Hayat TV kapatılıyor". Radikal Gezetesi. radikal.com.tr. 13 Haziran 2013. 
  2. ^ "İMC TV de kapatıldı". BBC Türkçe. 30 Eylül 2016. Erişim tarihi: 1 Ekim 2016. 
  3. ^ "Kapatılan TV'lerin yöneticileri kararı nasıl değerlendiriyor?". BBC. bbc.com. 30 Eylül 2016. Erişim tarihi: 24 Kasım 2016. 

Dış bağlantılar