Skytürk

Vikipedi, özgür ansiklopedi
Atla: kullan, ara
Skytürk
Skyturk logo.jpg
Kuruluş Haziran 2000 (test yayını)
Aralık 2000 (normal yayına geçiş)
Kapanış 23 Ocak 2012
Şirket Çukurova Holding
Slogan Olduğu Gibi Haber
Ülke Türkiye Türkiye
Dili Türkçe
Yayın alanı Türkiye Türkiye
Değiştirilen adı 360
Kardeş kanal(lar) Show TV
Show Max
Show Plus
Lig TV
SporMax
Websitesi www.skyturk.com.tr (geçersiz)

Skytürk Çukurova Grubu'na ait olan bir haber kanalıdır.

Kanal, saat başı güncellenen haber bültenleri, tartışma, sağlık, gezi ve eğlence programlarıyla diğer haber kanallarıyla boy ölçüşebilecek seviyeye gelmiştir. Türkiye'deki haber kanalları içerisinde reytinglerde genelde ilk beş kanal içerisindedir. Genel Yayın Yönetmeni Tuba Atav, genel müdür ise Tolga Alişoğlu'dur.

Tarihçe[değiştir | kaynağı değiştir]

İlk olarak Haziran 2000'de test yayını ve Aralık 2000 yılında normal yayına başladı ve son olarak 23 Ocak 2012 tarihinde adını Skytürk360 olarak değiştirmiş ve o tarihten bugüne bu adla yayınına devam etmektedir.

Skytürk Haber[değiştir | kaynağı değiştir]

Ana Haber sunucuları[değiştir | kaynağı değiştir]

Skytürk Ana Haber'i sırasıyla hafta içleri;

sunmuştur.

Sabah Gündemi sunucuları[değiştir | kaynağı değiştir]

Dış bağlantılar[değiştir | kaynağı değiştir]

Kaynaklar[değiştir | kaynağı değiştir]